Veej’jakaja ry:n hallitus ti 26.1.2021 – hakemukset 12.1.2021 mennessä

18.12.2020

ti 26.1.2021 kokouksessa käsiteltävien hankehakemusten tulee olla valmiina Hyrrässä viimeistään 12.1.2021.

Veej’jakaja ry on hakenut siirtymäkauden rahoitusta. Siirtymäkauden varoista päästään tekemään hanke- ja tukipäätöksiä näillä näkymin keväällä 2021.

”Kyseessä on rahoituskausien väliin jäävä niin sanottu siirtymäkausi, jolloin rahoituskohteet ovat samat kuin nykyisin, mutta käytössä ovat uuden rahastokauden varat. ”Siirtymäkausi tarkoittaa käytännössä sitä, että vuosina 2021-22 jatketaan nykyistä maaseudun kehittämisen vireää toimintaa, joka rahoitetaan uuden rahoituskauden varoista”, osastopäällikkö Minna-Mari Kaila toteaa.”
Lähde:  https://mmm.fi/-/maaseudulle-ja-maatalouteen-rahoitusta-saatavilla-myos-2021-2022?fbclid=IwAR3jsKVs9dd3uRICe6mFgrUtxOl-ODQY9AqGoZllGfgfhlAafXWFX_ceYSg 

Ota yhteyttä mieluiten jo hankkeen ideointivaiheessa. Kerromme mielellämme lisää Leader-rahoitusmahdollisuuksista.
Soita ja sovi tapaaminen.

 

Yhteystiedot

Anssi Gynther
toiminnanjohtaja
anssi.gynther@veejjakaja.fi
p. 0440 155 222
• Yritysrahoitus
• Yleishyödylliset hankkeet
• Kansainväliset hankkeet

Kristiina Asikainen
talouspäällikkö
kristiina.asikainen@veejjakaja.fi
p. 0440 155 223
• Yleishyödylliset hankkeet
• Maksatusasiat
• Teemahankkeet
• Nuoriso-Leader

Käyntiosoite
Mikkelin yliopistokeskus
Cultiva-rakennus, 2. kerros
Lönnrotinkatu 7
50100 Mikkeli